Ahad, 14 Mac 2010

TAHNIAH PURNAMA GEMILANG



Sekalung tahniah buat semua anggota keluarga Purnama Gemilang yang melakarkan kejayaan paling bersejarah dalam diari bolasepak Guar Chempedak tahun 2010 kerana berjaya melangkah ke perlawanan akhir Piala Brig. Jen (B) Dato' Seri Jamil Khir Baharom yang bakal dilangsungkan di Pantai Murni, Yan minggu depan.

Jadual perlawanan akhir dijangkakan berlangsung pada hari Sabtu bersamaan 20hb Mac 2010 yang akan ditutup oleh YB Dato' Seri sendiri selepas merasmikan mesyuarat Bekas Perajurit di Guar Chempedak.

Sebelum perlawanan bermula hujan telah turun dengan lebat sekali dan ini merupakan amaran awal kepada pasukan lawan iaitu Padang Lumat dan sangat mendebarkan sepanjang masa perlawanan berlangsung.

Dimasa sebenar perlawanan berakhir dengan jaringan 1-1 dan pengadil membuat keputusan supaya sepakan penalti diadakan bagi menentukan pasukan yang bakal layak ke perlawanan akhir. Dengan penuh debaran dan ketenangan pemain-pemain pasukan Purnama Gemilang serta sokongan yang tidak berbelah bagi oleh peminat-peminat, akhir layaklah anak-anak muda dari Guar Chempedak ke perlawanan idaman, iaitu final pada 20 Mac 2010 nanti.

SEKALI LAGI TAHNIAH UNTUK SELURUH ANGGOTA PURNAMA GEMILANG.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan