Jumaat, 26 Mac 2010

Kenduri di Pahang


Bermula hari ini saya dan keluarga akan ke Kampung Chat, Benta, Kuala Lipis bagi menghadiri kenduri adik ipar bongsu saya yang bernama Sarah dengan pasangannya Azman di sana.

Dijangka bertolak jam 8.00 ini dan dijangka tiba disana kira-kira jam 5 petang. Satu perjalanan yang panjang dan memang menyeronokkan. Inilah pertama kali saya kesana bersama keluarga. Mujurlah adik ipar, Sunita sudi memberi pinjam keretanya dan ruang yang luas dan berenjin tinggi bakal memberi keselesaan ketika memandu. Kereta unser tersebut boleh dimuat kira-kira seramai 7 penumpang.

Perancangan awal adalah ingin menyewa van atau bas tetapi memandangkan keadaan semasa tidak mengizinkan maka perancangan diubah kepada Unser sahaja.

Ini adalah kenduri disebelah pihak lelaki setelah pihak perempuan telah mengadakan pada 18.3.2010 iaitu semasa musin cuti sekolah. Dijangkan pulang ke Kedah pada hari Sabtu iaitu 27.3.2010 dan dijangka tiba sebelum jam 12 tengah malam.

Cerita berkenaan kenduri disana nanti akan saya kongsikan bersama pembaca setelah pulang dari sana. Doakan perjalanan selamat pergi dan pulang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan