Selasa, 6 April 2010

Skuad Pilihan Pemuda Parlimen Selayang




Sejarah tercipta buat pertama kalinya pasukan Purnama Gemilang akan bertandang ke Lembah Kelang untuk mengadakan perlawanan persahabatan dengan Skuad Pemuda Umno Bahagian Selayang di Padang Taman Selayang Indah.

Rombongan akan berlepas pada malam khamis dan dijangka tiba pada jam 6 pagi. Disamping itu juga, rombongan ini akan dibawa memasuki parlimen untuk melihat dewan bersidang. Ini merupakan satu kesempatan yang terbaik diperolehi oleh ahli-ahli pasukan ini. Sudah tentu Kapten Pasukan gembira kerana ini sudah semesti ada kena mengena dengan subjek Pengajian Am beliau. Diharapkan semua peserta rombongan dapat mengenakan pakaian yang sesuai semasa berada di dalam dewan nanti dan mestilah berdisplin supaya nama bahagian tidak tercemar.

Pada sebelah petangnya pula, rombongan akan dibawa bersiar-siar diseluruh kawasan Kuala Lumpur sementara menanti jam 8.00. Diharapkan skuad ini dapat bermain seperti biasa dan jangan ada perasaan terlalu menghormati lawan. Jika anda bersifat sedemikian, sudah tentu anda tidak dapat bermain dengan baik. Anggaplah taraf mereka lebih bawah daripada kamu dan kamu mesti bertindaklah lebih hebat daripada mereka.

Apa pun diucapkan selamat berjuang dengan sebaik mungkin dan apa pun keputusan ia tidak menjejaskan mutu permainan kamu. Saya yakin kamu boleh mengatasi mereka dengan jaringan yang besar. Selamat berjuang duhai perwira Guar Chempedak.

2 ulasan:

  1. Sambil selam minum ayaq....

    Siang main bola, malam tengok bola...he he he...

    bola bola bola.... Hangpa tolong sorak sampai Kedah jadi Juara

    BalasPadam
  2. Dak lepa balik lepas lawan bola petang tu juga...hari sabtu pagi baru pi lain

    BalasPadam