Jumaat, 9 April 2010

Kemenangan besar di Lembah Kelang 7-0

Guar Chempedak Trade Mark - pokok kurma depan kedai Zul
Sobri tersenyum apabila pasukannya berjaya membenam Jaguh Lembah Kelang dengan jaringan 7-0.

Semalam lebih kurang jam 8.30 malam, berita yang diterima dari Selayang sungguh menakjubkan dimana skuad DUN Guar Chempedak telah membelasah lawan dengan jaringan 7-0. Aku sendiri pun terkejut bila Adi menelepon dari Kawasan Rehat Rawang. Aku sangka mereka telah membelasah pasukan sekolah mana-mana ka.

Sebenarnya bukanlah pasukan Piala Presiden Selangor seperti yang dirancang tetapi hanyalah pasukan tempatan iaitu Pilihan Pemuda Parlimen Selayang dan diubah bukan distadium tetapi hanyalah di padang sebuah taman di Selayang.

Apa pun tahniah buat Purnama Gemilang kerana membenam pasukan dari Lembah Kelang dengan jaringan yang begitu besar.

Sebelum perlawanan mereka telah dibawa melawat persidangan parlimen di Bangunan Parlimen dan melawat Menara Berkembar Petronas. Apa yang lebih penting disini adalah kesepakatan mereka didalam memberi kerjasam pada pasukan dan pengurusan dan mereka berjaya melakukan walaupun bukan di tempat sendiri.

Apa pun dengan jaringan yang begitu besar, sekali lagi ucapan tahniah dan syabas kepada Purnama Gemilang FC dan itu sudah menjadi 'benchmark' untuk anda semua meneruskan perlawanan selepas ini dan kekalkan rentak juara anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan